Dålig på bloggandet!

Hallå alla kära läsare! vad har hänt på senaste? jo ni kanske har läst alexandras blogg.. aja iaf fredagen var rätt så lyckad förutom att det blev bråk och att jag på nått sätt blev knivhuggen i handleden, och fick tillbringa resten av natten/morgonen på akuten med smärta i både huvud, arm, rygg, och hals.. lördag ungefär vid lunch vaknade jag och kände mig ganska sliten men mådde ändå rätt så bra. dagen fortsatte. Jag och alexandra var hemma hela kvällen/dagen och bara mös vid tv'n. just nu sitter jag här rätt så utrökad och har ont lite här och var men spela roll, snart kanske jag får bada om alexandra vill... efter det blir det kanske att spela lite:) men ha det bra alla och förlåt för dålig uppdatering!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0