jadu!

Sjuk först sedan skadad..... blir inge jobb nu heller, fan så trökigt det jag gör om dagarna är att sitta vid datorn och umgås med min älskling, stackarn har blivit förkyld och har fått ont i halsen. men det är väl bra snart!
Jag vill jooooooooooooooooooooobba, men det går inte... aja just nu sitter jag har vid datorn och häckar och kollar runt lite grann, alexandra har åkt för att handla sedan ska jag laga mat. Korvstroganoff mums! sen blir det väll film kväll och lite mys sen blir jag väll uppe hela natten igen efter som jag inte kan somna P.g.a värmen eller att jag inte är trött och sen sover man bort hela dagen fan vad skönt det är.... eller så inte jävla helvete och inge sol eller fint väder heller. aja skit samma man får vara glad för det man har! hörs då alla!



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0