Kvällen/natten

Hm alexandra tvingar mig att skriva blogg.. eller snarare tjatar! menmen som hon vill så blir det ett kvällsinlägg, för ett tag sedan började jag laga mat (HOST) jag alexandra och hennes kära mor haha jag skulle göra allt själv men efter som jag inte är så bekant med att göra mat så fick jag lite hjälp! efter det häckade vi på soffan och kikade på Dum&dummare helt kanon bra film. Mitt i filmen bestämde vi oss för att gå ut med wille en lång sväng, vi gick ner mot hedåsen och gick efter stranden med wille men vatten och bada var ju inte så intressant när andra hundar förmodligen har skitit och pissat över hela stranden så det blev revir markering istället för hans del. sedan kom vi hem då satte vi oss och kolla tv, eller jag gjorde alexandra kollade på massa kläder i en katalog. Och nu sitter jag här och bloggar som en tok! inatt ska jag väll vara vaken som vanligt är inte ett dugg trött.. det blir väll att spela lite LoL och kolla runt lite efter filmer eller annat skit! hörs

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0