Måste ju också passa på!

Att göra ett inlägg om den jag håller närmast mitt hjärta!
Det är ju rätt så svårt att förklara med ord hur jag känner och vad jag känner, men jag vet att jag är så jävla lycklig och aldrig har mått bättre! Min alexandra! det känns så underbart att säga och att få höra henne säga jag älskar dig är det bästa jag vet hon finns alltid för mig och hon tvekar aldrig på att hjälpa mig eller säga till om nått är fel hon är en sån ärlig och underbar flickvän! utan henne inget mig, hon gör mig hel. mycket mer kan man inte säga det är både svårt att förklara med ord eller skriva det fungerar inte! men det jag kan säga är att jag älskar dig Alexandra Dalsäng, mer än allt och lite till. du är det bästa och finaste som hänt mig! och tack för 13 underbara månader jag hoppas på flera tusen till! <3

som jag älskar dig mitt hjärta du är mitt allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0