Dags igen!

Tja! idag vaknade jag runt 10 tiden tror jag, alexandra åkte iväg och jobbade och jag städade lite grann, Sedan ringde alexandra och fråga om jag kunde komma till trebo och måla lite, då jag drog på mig jobb kläderna och cyklade dit. Dock fanns det ingen färg där.... så jag och alexandra åkte hem och käkade lite sen åkte jag tillbaka och målade Ca 3 bord. Efter det drog jag hem och duschade sen så åkte jag och alexandra in till valbo för att handla lite, vi köpte en ÖL hjälm som det står Törsta Hjälpen på, den får jag nog användning av på midsommar :). sedan inhandlades det även en adidas jacka, superskön! två par skjortor också hur sköna som helst. Och även ett Iphone 4 fodral!
Vill också passa på att säga att jag älskar dig alexandra dalsäng mer än allt på jorden du är hela min värld!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0