Lite av allt!

Tjena! jag har varit rätt så dålig på att blogga dom senaste dagarna och jag ber om ursäkt för det om ni gillar att läsa min blogg, jag ska försöka uppdatera minst 1 gång om dagen iallafall, just nu så är jag med Greken och min älskling, och vi har varit på Trav In och käkat lite, Handlat har vi också gjort. Just nu sitter vi här hemma och ska ha en liten hemmakväll, lite om nästa vecka då. Kanske får jag min mobil då om jag har tur, kanske blir det en tattuering, och en massa jobb och säkert en jävligt trevlig midsommar, det väntas att se :) mer om veckan blir det i veckan fortsätt att kolla bloggen, det vore trevligt!



TVÅ exempel på min kommande tattuering, vad tycks?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0