morgon!

P.g.a midsommar och sena nätter med alkohol och mycket dags sömn så har bloggandet på senaste gått väldigt dåligt. just nu sitter jag här på altanen dricker bubbelvatten och solar lite, igår var jag in till valbo för att inhandla en dator, men istället blev jag väldigt sugen på en Ipad, men dom var helt slut sålda, så jag hitta en jävligt bra laptop en HP, som fungerar suveränt. Alexandra ligger och sover nu när hon vaknar ska vi väl försöka hitta på något roligt, vad vet jag inte. Ikväll ska vi sova hemma hos mig för vi ska till grönan imorgon, hoppas på bra väder så man kan vara där iaf! aja vi hörs väl vidare sen ha det så bra i den underbara sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0