Ny Fräsh start!

Tja! nytt år nya löften nya dagar? ja det kan man ju säga mitt löfte detta år är ju att börja träna på heltid och sluta vara så lat och börja tänka lite mer på mina val här i livet och vad som är viktigt, först och främst så är det ju skolan och min fritid som jag måste förbättra, jag ska börja gymma och försöka komma iform igen så kanske jag kommer må bättre här framöver och kanske förmodligen orka resa mig ur sängen på morgonen. Jag ska också försöka hålla bloggen uppdaterad över hur min träning och resten av min vardag ser ut.
Ni får gärna komma med förslag om saker jag kan skriva för att göra det mer intressant! tack för mig hoppas ni fortsätter läsa.

Kommentarer
Postat av: Marie.

De va inte NÅRA löften du kommer med, nu ska vi hålla ögonen på dig så dom hålls =)

2012-01-09 @ 17:34:00
URL: http://mariekexxet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0